中北米渡航を終えて_CITY No.1_DETROIT_DAY3_2017.04.24-26

アートを纏ったゲリラたちは安価な生活単価をいいことに、自由に作品を生み出し続ける。ときに表現方法がある種の反社会的側面を持つものもあるが、それは翻って社会を前進させる。治安を意図しないアートが治安改善に最も有効だったのだ。デトロイトのどのブロックにもグラフィティアートが参見されるが、この街のそれは「違法=異物」の捉え方よりもショーウィンドウ、あるいは治安改善のイメージを持ち、そこにはソウルとテクノミュージックが流れ、土地の文化さえも内包している。


YAMAMO VOYAGE REPORT_CITY No.1_DETROIT_DAY3_2017.04.24-26

Guerrillas wearing art continue to produce works freely, in favor of cheap living unit price. Sometimes expression methods have some kind of anti-social aspect, but it works in the direction to improve society. Art activities not intending security itself were most effective for security improvement. Graffiti art is seen in every block of Detroit, but in this city it has an image of the art show window, or security improvement, rather than how to catch "illegal = foreign matter", soul and techno music there Flow, even the culture of the land.


北美旅遊報告_CITY No.1_DETROIT_DAY3_2017.04.24-26

誰是穿著指的是廉價的生活單價藝術游擊隊,不斷創造工作自如。其中一些具有某些時候反社會方面表示,但它反過來會改進工作方向。這意外的藝術活動的安全性本身是最有效的,以提高安全性。但即使塊塗鴉藝術被認為是底特律的參與,顯示窗口比它是這個城市的“非法=異物”的看法或有安全改進圖像的藝術,是有靈魂和電子音樂,流動,也包括在土地,甚至文化。


|SPECIAL THANKS|
TAKUTO MOTOMURA_GRANMA
HIROKI HORIE_MAKOTO






























治安の改善傾向が見られるとともに、いよいよ土地の産業が産声をあげる。やはりデトロイトのものづくり精神は失われておらず、先攻したアートに寄り添うように産業の現場がつくられている。隆盛から荒廃を経験し、充分な哀しみを知った街は、アートゲリラを尊重し、精神的にも世界が見たことのないハイブリッドなものづくりを行っている。それは産業を若くしてブランドを構築し、街を巻き込み、成長をはじめている。


As the situation of improvement of security is seen, the industries of the land finally give birth. As yet again Detroit 's manufacturing spirit has not been lost, and the factory of the industry is built so that it closely follows the art that he had previously attended. In the city experienced devastation from the prosperity and knowing sorrow sufficiently, the city respects the art guerrilla and is doing a hybrid thing that the world has never seen spiritually. It builds brands young in the industry, involves the streets and is beginning to grow.


隨著安全性的改善的趨勢可以看出,越來越多的行業提高土地的叫聲。再次底特律的製造業精神並未丟失,行業領域依偎先擊球領域已經取得進展。經歷了從繁榮的破壞,誰知道有悲傷的城市,是尊重藝術游擊隊,是做一個精神上的混合製造沒有,世界已經看到。它是建立一個年紀輕輕的品牌產業,漫步在城市中,它已經開始當后


























デトロイトは2013年に財政破綻した。人口がかつての3分の1という世界に類を見ない危機的な人口構成は、基幹産業だけではなく生活者も大きな損害を受けた。しかし、ものづくりの精神が根付いた街は自動車産業と異なるブランドを構築している。そのほとんどの創業年は財政破綻の前後である。街の荒廃を刻んだブランドは復興に向けて力強く、かつてと異なり組織や体制もミニマルに運営している。有機的なアートゲリラに対し、ブランドは一周まわって戦略的な姿勢が伺えた。
荒廃した街、デトロイトはアートとブランドの未来的混在が特徴的で興味深く、ミュージックカルチャーでは定期的にスターを排出し、音楽ジャンルとしてのうねりをつくりあげる地力のある土地だ。日本の伝統産業である弊社ヤマモが、ブランドとして今後、街やアートとどのような態度で臨むのかを、身をもって考えさせられた。


Detroit faced financial failure in 2013. A crisis population structure unique to the world whose population is one-third the size of the past, not only the core industry, but also the consumers suffered great damage. However, the town where the spirit of manufacturing is rooted builds a brand different from the automobile industry. Most of the foundation years are before and after fiscal collapse. The brand engraved with the devastation of the city is powerful towards reconstruction, unlike in the past, organizations and systems are also operated in a minimal manner. For the organic art guerrillas, the brand took a round and he saw a strategic attitude.
In a devastated city, Detroit is characterized by a mixed future of art and brand, and in the music culture it is a land with the power to create a swell as a music genre by periodically releasing stars. Our Japanese yamamo, a traditional Japanese traditional company, made me think about what kind of attitude she will face with town and art in the future as a brand.


底特律是金融崩潰在2013年。人口前者3分鐘前所未有的危機人口結構的一個世界,獲得了人生的一大損失,不僅重點行業。然而,紮根製造業的城市精神正在建設汽車產業和不同的品牌。多數創始今年是之前和金融崩潰之後。品牌切碎城市的破壞是有力走向重建,也曾不同的組織和系統上運行最小。對於有機藝術游擊,品牌是要求各地全面的戰略態勢。
摧毀的城市,底特律是藝術與品牌的未來主義組合的有趣的特點,在音樂文化定期排出一個明星,但土地與土壤肥力制定一個膨脹的音樂流派。是日本的傳統產業我們Yamamo是,未來作為一個品牌,無論是在什麼樣的態度城市和藝術面臨的,讓我思考的第一手資料。


YAMAMO VOYAGE REPORT
_CITY No.1_DETROIT
_2017.04.24-26





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